STEM-тиждень 2025
Перший STEMдень_2025
🍎Healthy Eating🌱
У рамках STEM-тижня здобувачі освіти ДНЗ “Ананьївський професійний аграрний ліцей” вивчали тему 🍎Healthy Eating🌱поєднуючи англійську мову з реальними життєвими питаннями.
✅Як харчуватися корисно?
✅Які продукти підтримують здоров’я?
Відповіді шукаємо разом, англійською! 💬
📌STEM-дослідження мотивують, розвивають критичне мислення та показують, що мова — це не лише граматика, а інструмент для пізнання світу 🌍
Другий STEMдень_2025
🧪🍞 НАУКА КОЛЬОРОВОГО ТІСТА 🍞🧪
Друзі! Ділимося захопливими результатами STEM-тижня від наших талановитих здобувачів освіти групи “Кухар-пекар”! Ананьївський професійний аграрний ліцей
Протягом тижня наші майбутні професіонали досліджували науку за приготуванням кольорового тіста та проводили справжні кулінарні експерименти.
Вони:
✅ Вивчали хімічні реакції, що відбуваються при додаванні натуральних барвників
✅ Експериментували з різними видами борошна та їх впливом на консистенцію тіста
✅ Досліджували математичні пропорції для досягнення ідеального кольору та текстури
✅ Створили 4 види різнокольорового тіста з натуральних інгредієнтів
Найцікавіше, що всі барвники були натуральними: буряковий сік, куркума, шпинат!
Ми пишаємося нашими здобувачами освіти, які не лише вдосконалюють кулінарну майстерність, але й розвивають критичне мислення та креативність через STEM-підхід!
Третій STEMдень_2025
🍎Суперфуд “МікроGreen”🌱
В рамках тижня наші здобувачі освіти з групи трактористів Ананьївський професійний аграрний ліцей поринули у світ STEM — науки, технологій, інженерії та математики! 🔬⚙️📊
Практичним прикладом стала участь у проєкті з вирощування мікрозелені — справжнього суперфуду, який об’єднує сучасні агротехнології, біологічні знання, технічні навички та аналітичне мислення. 🌿💡
Наші здобувачі освіти прораховували умови росту, підбирали освітлення, проводили дослідження швидкості проростання, а деякі навіть спробували автоматизувати процес за допомогою мікроконтролера! 🤖📈
Це чудовий приклад того, як традиційні професії трансформуються завдяки STEM-підходу — і майбутні трактористи стають справжніми технологічними лідерами агросфери! 💪🚀
Четвертий STEMдень_2025
✨ТРАДИЦІЇ В СУЧАСНОСТІ!🧵
Мистецтво зустрічається з технологіями! Наші майбутні кравці Ананьївський професійний аграрний ліцей під час тижня STEM занурились у дослідження унікальних вишивок Одеського регіону.
Що ми дізнались? Одеські візерунки — це справжній код нашої землі! Чорний з червоним кольори у старовинних виробах та барви степу: зелений, жовтий, коричневий, синій. Геометричні мотиви символізують родючість одеських земель і степів.
Від теорії до практики: після відвідування бібліотеки Ананьївської міської ради та вивчення довідкової літератури, здобувачі освіти застосували отримані знання, поєднуючи традиційне ручне вишивання із можливостями сучасного швейного обладнання.
Погляньте на результати! Наші здобувачі освіти не просто навчаються ремеслу — вони зберігають культурну спадщину через інновації!
П’ятий STEMдень_2025
🧠Ментальні карти в дії!✏️
📚У рамках STEM-тижня здобувачі освіти Ананьївський професійний аграрний ліцей поєднували гуманітарні знання з інструментами, що розвивають критичне мислення.
Ментальні карти на уроках української мови — це спосіб структурувати великий обсяг інформації у зручну, візуально зрозумілу форму.
Кольори, малюнки, асоціації — все це стимулює мозок до активної роботи та допомагає краще запам’ятовувати. Такий підхід дозволяє здобувачам освіти проявити креативність і по-новому поглянути на вивчення мови 🌈
Науково-практична конференція – 2025
Здобувачі освіти ДНЗ ” Ананьївський професійний аграрний ліцей” ось уже декілька років поспіль приймають участь у «Всеукраїнському фестивалі учнівських та студентських проєктів з хімії», що проводиться Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г.Короленка спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», Полтавською академією неперервної освіти ім. М. В. Остроградського та Центром професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської міської ради.
Бойко Єгор, Шлапаченко Олег та Лютинський Максим, які навчаються в ліцеї (95 група електромонтерів), безпосередньо прийняли участь у роботі науково-практичної конференції – 2025.: сформулювалі основну ідею, проблему та розкрили задум своєї роботи. Указали причини, що спонукали їх до створення проєкта на тему: «Гальванічні елементи з овочів та квітів».
Мотивацією було те, що експерименти – це цікаво та захоплююче, це знання, які знадобляться їм у майбутньої професії.
Доповідачі успішно розкрили ідею проєкту та долучилися до обговорень: виразили свою думку, ставили питання та активно відповідали.
А головне, – кожен відчув відповідальність та важливість своєї праці,а також свій внесок у роботу фестивалю, який проводиться з метою популяризації хімічних знань, розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, самореалізації їх внутрішнього потенціалу, залучення до науково-дослідницької діяльності та формування у них soft skills.
Тиждень природничо-математичних дисциплін
17.03.2025 р. В Ананьївському професійному аграрному ліцеї розпочався тиждень природничо – математичних дисциплін. Поглиблення знань з предметів, розвиток творчих здібностей – ось найголовніша мета навчально – виховних заходів, запланованих на тиждень.
І стартом тижня стала лінійка, на якій учасники розкрили значення кожного предмета та гостинно запросили усіх прийняти активну участь.
Учні ліцею радо прийняли запрошення…
24.03.2025 р. завершився Тиждень природничо – математичних дисциплін в Ананьївському професійному аграрному ліцеї, який пройшов цікаво, насичено та змістовно.
У рамках тижня проведено брейн-ринг “Подорож Україною” та відкритий урок з географії на тему: “Австралія: місце країни у світі та регіоні”. Учні 95 електромонтерів підготували проєкти та за допомогою інформаційних технологій успішного розкрили їх головну ідею: застосування альтернативних джерел енергії, а це ще раз нагадало їм про зв’язок географії з їх професією та з іншими предметами. Також було використано штучний інтелект.
Фізика … Саме вона розповідає, як влаштований наш світ. Із презентації “Загадкова фізика” учні дізналися, що фізика набагато більше ніж набір законів. Це жива творчість рук та мозку. Фізика полюбляє ерудованих, уважних, кмітливих. Наші учні старалися відповідати цим вимогам.
Презентація “Найкращі математики в природі – це бджоли” здивувала всіх. Проаналізувавші інформацію, учні зробили висновки про інтеграцію математики з природничими науками.
“Що для нас означає вода?”, – це тема відкритої виховної години, яку було проведено до Всесвітнього дня води. Метою цього заходу було підвищення обізнаності учнів про значення і важливість води для всього людства, а також про те, як раціонально використовувати водні ресурси. Найголовніше питання, – що означає для нас вода, – учні реалізували у своїх малюнках.
Навички спілкування через соціальні мережі потрібні кожному, але при цьому не варто забувати про цифрову безпеку. Із презентації з інформатики учні дізналися як уникнути ризиків та навчитись захищати себе від небезпеки цифрового світу.
І на останок, учні – електромонтери продемонстрували свій проєкт з хімії. Показали гальванічні елементи з картоплі, лимону та квітів, які вони зробили самі та поділилися досвідом роботи. За активну роботу учні отримали подяки.
Цей Тиждень природничо-математичних дисциплін став чудовим прикладом того, як спільна праця викладачів та учнів може розкрити найяскравіші сторінки науки та навчання. Нехай ці зусилля стануть початковим кроком до нових відкриттів та досягнень у майбутньому!
















